Pojďte zjistit, jak to probíhá..
Tvorba webových stránek
1. Vaše vize
Projdeme spolu vaše plány a očekávání. Zjistíme co potřebujete vy a co vaši potencionální zákazníci. Bude mne zajímat, jaké máte plány do budoucna a kam se chcete posouvat.
2. Návrh struktury webu
Na základě zjištěných informací navrhnu strukturu nového webu tak, aby výsledek správně oslovil vaši cílovou skupinu, ale také aby vyhovoval požadavkům vyhledávačů (Google apod.).
3. Výběr a pořízení obrázků či fotografií
Když budeme vědět jaké bude zhruba rozložení stránek, můžeme přistoupit k volbě obrázků, případně pořízení potřebných fotografií. Pokud bude třeba vytvořím pro web i originální ikony.
4. Tvorba obsahu – texty
Texty – vaše sdělení, jsou zásadní položkou každých webových stránek. Je ale důležité si uvědomit, jak se chovají návštevníci webu a že on-line čtou jinak. Proto je třeba i psát jinak než do novin nebo do prezentací. Také volba písma je velmi důležitá pro navození toho správného efektu.
5. Design webu
V této fázi již máme jasno o textech a fotografiích, vše tedy skloubíme do konečné podoby, tak aby vaše firemní identita a váš příběh oslovily ty správné lidi, tak jak jsme naplánovali.
6. Tvorba webu v RS
Následovat bude samotná tvorba webových stránek na platformě WordPress.. naplníme redakční systém naším obsahem. Dostanete svůj vlastní přístup do administrace a průběžně budeme proces konzultovat a korigovat, přes možné úpravy až do finální podoby.
7. Responzivní nastavení
Samozřejmostí je nastavení celých nových webových stránek pro zobrazení na mobilních zařízeních. Vše se přizpůsobí menším obrazovkám, aby texty zůstaly příjemně čitelné a obrázky neutíkaly někam za roh. Toto ocení nejen návštěvníci webu, ale také vyhledávače.
8. Zabezpečení a nastavení pro vyhledávače
Jakmile je obsah hotový, zajistím, aby se o tom dověděli i vyhledávače. Hotové stránky budou zabezpečeny protokolem HTTPS, jsou tak bezpečnější a tím i věrohodnější, čímž web získává cenné body v hodnocení Googlem i jinými vyhledávači. A nakonec vašemu webu nastavím základní SEO (klíčová slova a meta data).
Chcete jít do toho?
A co dál, když je web hotový?
Správa a údržba webových stránek
∗ Správu stránek si se mnou můžete dohodnout, i když jsem váš web nevytvořila já!
Údržba a správa aktivních webových stránek jsou klíčové pro jejich dlouhodobý úspěch a efektivitu. Pravidelná údržba pomáhá zajistit, aby webové stránky fungovaly plynule, byly bezpečné a aktuální. Aktualizace obsahu, technologií a bezpečnostních prvků zajišťují, že stránky zůstávají relevantní jak pro uživatele tak pro vyhledávače. Správa zahrnuje také monitorování výkonu a řešení technických problémů, které mohou ovlivnit návštěvnost nebo uživatelský dojem. Důsledná péče o webové stránky přispívá k lepšímu SEO, zvyšuje vaši důvěryhodnost a udržuje návštěvníky spokojené a zapojené.
Takže, když bude váš nový web hotový, naše spolupráce může pokračovat, nebo vás zaškolím, jak se svým webem dále pracovat. Mnoho mých klientů nakonec upřednostňuje variantu, kdy se dále věnuje svým projektům a správu stránek nechávají na mně. Rozsah spolupráce je vždy individuální, někdy párkrát za rok změníme aktuální informace, rozvrhy, nebo fotografie. Jindy jde o pravidelné psaní článků na blog, grafické návrhy plakátů k aktuálním akcím apod.
Rozhodně je vhodné (pro bezpečnost nezbytné) udržovat systém aktualizovaný, aby vše dlouhodobě fungovalo, tak jak má.
Cena se odvíjí od rozsahu naší spolupráce, základní údržba vychází cca 500 – 1500 Kč/měsíc. Komplexnější služby pak individuálně, dle dohody.
Jak to vidí mí klienti..
www.proste-joga.cz
„Mám pocit, že při spolupráci se Sylvou není potřeba slov :), stačí naznačit a Sylva přesně a rychle vystihne mou představu a přání, to je něco, co jsem ještě s nikým jiným nezažila a vážím si toho,… neměnila bych. Jsem naprosto spokojena se svými webovými stránkami, díky Sylvě.“
– Renata Manková
www.homeopatbreclav.cz
„Naprosto skvělá spolupráce. Sylva je velmi empatická a má úžasné cítění pro to, co děláte. Oceňuji nejen celou práci (web, letáky, vizitky), ale i komunikaci, vstřícnost a pomoc, když si s něčím nevíte rady. Rozhodně doporučuji.“
– Mgr. Martina Magulová
Něco navíc k webu ..
Logotvorba, návrhy vizitek, letáků atd.
Často nastane případ, že tvoříme celkovou firemní identitu – logo, web, vizitky, případně letáčky, cedulky, jídelní lístky a další možné alternativy. Vše v jednotném stylu. Tvorbou loga bych se samozřejmě zabývala dříve, než bude web hotový. V případě, že ještě originální logo nemáte, je vhodné začít právě tím. Ukázka logotvorby zde.
A kolik takový web stojí?
Každý můj web je originál a vaše očekávání jsou velmi různorodá, proto web vždy naceňuji, až když zjistím, co bude jeho tvorba obnášet. Zde uvádím jen hrubý přehled v jakých cenách se pohybuji.
Weby tvořím na klíč a vždy myslím především na to, aby pro vás byly přínosem a směrovaly návštěvníky tam, kam potřebujete. Nekopíruji weby, které se vám prostě líbí, protože možná pro vás vůbec nejsou vhodné, ani vám nevytvořím web, podle vašeho pokynu „vlevo žlutý tulipán a dole modré auto“. Protože možná prostě potřebujete něco úplně jiného. A to je součástí mé práce.. zjistit, co je pro váš záměr to pravé a nenechat vás jít špatným směrem. Samozřejmě vždy ctím váš vkus a cíl. Často jsou mými klienty lidé, kteří zatím nenašli nikoho, kdo by jim toto pomohl uchopit a dal webu správnou tvář.
Každá zakázka je individuální, ozvěte se, ráda vám vytvořím nabídku. → sylva@sbgrafik.cz
Webová vizitka (mikroweb)
(dle množství obsahu/textů a fotek)- web na jedné stránce, kde menu se po stránce posouvá v kotvách
- kontaktní formulář
- plně responzivní
- základní SEO nastavení
- zabezpečení
Jednoduchý web
(dle množství obsahu/textů a fotek)- web o několika stránkách (cca 3-6)
- kontaktní formulář
- plně responzivní
- základní SEO nastavení
- zabezpečení
Rozsáhlejší web
(dle množství obsahu/textů a fotek)- web s mnoha stránkami nebo velkým množstvím obsahu
- kontaktní formulář
- plně responzivní
- základní SEO nastavení
- zabezpečení
∗ Rozšíření jako třeba rezervační systém, kalendář, jazykové varianty, atd., jsou samozřejmě možné, ale ještě cenu navyšují, opět dle rozsahu.